سامانه آموزش آنلاین معاونت آموزشی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران

دیدار اعضای کمیته علمی و اجرائی دهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران با حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی (مدظله العالی)

دیدار اعضای کمیته علمی و اجرائی دهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران با حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی (مدظله العالی)

اعضای کمیته علمی و اجرائی دهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران در آستانه برگزاری این کنگره با حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی رییس بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء در شهر مقدس قم دیدار کردند.

اعضای کمیته علمی و اجرائی دهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران در آستانه برگزاری این کنگره با حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی رییس بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء روز شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲، در شهر مقدس قم دیدار کردند.
در این دیدار دکتر باقر لاریجانی رئیس مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی و ریاست افتخاری کنگره، و نیز دکتر مجتبی پارسا دبیر علمی کنگره گزارشی را از روند برگزاری کنگره ارائه دادند. سپس حضرت آیت‌الله جوادی آملی ضمن استماع گزارش ارائه شده در این باره رهنمودهایی را ارائه نمودند.

دهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران با شعار «اخلاق و مسئولیت اجتماعی»، و با محورهای اصلی «اخلاق در آموزش«، »اخلاق در ارائه خدمات سلامت»، «اخلاق در پژوهش» و «اخلاق در فناوری‌های نوین» به میزبانی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی و سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری فرهنگستان علوم پزشکی، معاونت پرستاری وزارت بهداشت و بنیاد حکمت تاریخ و اخلاق پزشکی، از ۲۵ الی ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸ الی ۱۷:۱۵ به صورت حضوری در مرکز همایش‌های بین‌المللی باغ موزه انقلاب اسلامی دفاع مقدس برگزار می‌شود.

شرکت در این کنگره دارای ۱۲ امتیاز بازآموزی و ۲ امتیاز فرهنگی ویژه اعضای هیات علمی می باشد.
جهت اطلاعات بیشتر می توانید به بخش ویژه کنگره مراجعه کنید.

 

تگ ها:
اشتراک‌گذاری:
۵۲۴

پیشنهاد دوره:


نظرات (۰)

نظر بدهید